In sfarsit!

Mi-am facut "curaj" sa imi creez un blog. Si ca de obicei, orice inceput e greu ... nimic din ce as vrea sa spun acum nu pare destul de interesant. Poate inspiratia vine pe parcurs asa ca voi sta cuminte in asteptarea ei.

vineri, 7 ianuarie 2011

Un nou an, un nou inceput

Un nou inceput...asta imi doresc de la noul an. Sa fie cu adevarat "nou"...sa fie diferit de toti anii de pana acum, plin de realizari si de descoperiri. M-am rugat ca anul acesta sa imi gasesc adevarata vocatie si de acum incolo sa fac doar ceea ce imi face placere...sau sa gasesc placere in tot ceea ce fac.
Pentru mine anul aduce cu el o mare schimbare inca de la inceput: mutarea in alta tara! Bagajele facute, ne luam de manuta si cu ochii inchisi respiram aventura...nu am emotii, poate doar acele emotii de necunoscut, dar sunt optimista si cu zambetul pe fata astept sa se intample. Ce? Orice, numai bun sa fie...normal!
Stiu ca o sa imi fie dor de familie si prieteni, de spiritul de petrecaret al romanului, de glumele noastre spumoase, de sufletul bun, dar in acelasi timp, las in spate necazurile care au asprit fetele oamenilor ce merg cu capul din ce in ce mai plecat, grijile ce nu te mai lasa sa zambesti, manelele ce rasuna in linistea noptii si toti cocalarii ce te fac sa iti fie rusine ca esti roman. Aaaa, nu va inchipuiti ca acolo ar fi numai oameni civilizati si veseli, sau joburi din cele mai apreciate si bine platite...dar nici nu vreau sa cred ca e mai rau decat aici.
Pana la urma e o alta incercare....o noua aventura! Daca iese ceva, cu atat mai bine...daca nu, o luam ca atare si oricand avem unde si la cine sa ne intoarcem.
Pai ce sa ne mai dorim de la noul an....multa sanatate si si mai multa iubire. Noroc la bani si in dragoste(pentru cei care au nevoie). Sa isi gaseasca toti fericirea in cele mai mici lucruri. Sa fim mai uniti si mai buni unii cu altii. Sa nu uitam niciodata sa zambim, sa glumim...caci astfel supararile par mai mici. Sa nu ne mai dorim numai lucruri materiale si sa vedem mai departe de tot ceea ce ne inconjoara. Sa fim mai puternici si mai ambitiosi. Sa ne trezim in fiecare dimineata alaturi de cel iubit si sa nu uitam sa ii spunem "te iubesc". Sa ii multumim lui Dumnezeu pentru tot ce ne-a oferit pana acum, nu sa fim suparati pentru ce nu ne-a dat. Sa avem ganduri mai curate.
Eu imi doresc sa fiu eu, dar mai buna, mai puternica, mai iubita si iubitoare, mai curajoasa, mai vesela, mai..., mai...
Orice sfarsit este de fapt un nou inceput!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu