In sfarsit!

Mi-am facut "curaj" sa imi creez un blog. Si ca de obicei, orice inceput e greu ... nimic din ce as vrea sa spun acum nu pare destul de interesant. Poate inspiratia vine pe parcurs asa ca voi sta cuminte in asteptarea ei.

vineri, 12 noiembrie 2010

Vise!

E timpul sa ne urmam visele! Imi doresc sa mi se indeplineasca si mie ... dar ... daca nu stim ce ne dorim cu adevarat, cum poate sa ni se intample? Recunosc ca am bulversat Universul. Eu chiar cred ca ceea ce iti doresti, ti se adevereste, dar daca nu stii ce iti doresti?!? Eu azi vreau sa joc in filme, sa ajung la Hollywood (sau macar la Buftea), si incep sa imi imaginez cum aterizez ca prin minune la un casting si ma descopera un regizor, si primesc rolul vietii mele, si castig un Oscar si visez asa vreo cateva zile si nopti. Saptamana viitoare, subit, incep sa visez la propria-mi casa de moda, cum o pun pe picioare, cum incep sa creez si sa uimesc oamenii cu designurile indraznete, cum sunt aplaudata la sfarsitul prezentarilor de moda. Frumos ... dar iata ca, dupa numai o saptamana, incep sa imi doresc sa fiu moderatoarea unei emisiuni de divertisment, sa incant ochii si urechile telespectatorilor, sa am invitati de renume, sa fiu imaginea unei televiziuni. Si din nou visez! Apoi, stind in patutul meu comfortabil, intr-o noapte, imaginatia imi face iar surprize! Surprize Surprize ! Imi doresc sa calatoresc, sa vad fiecare coltisor din lumea asta, poate ca prezentator pentru National Geografic, sa castig si bani frumosi doar ca sa vad lumea! Pai si va intreb eu acum pe voi, ce sa mai inteleaga Universul? Daca nici macar eu nu ma pot hotari ce mi-as dori cel mai mult? Ori sunt prea complexa, ori am imaginatia prea bogata, ori sunt debila, ori imatura, ori ... (alte idei?) ... In Alchimistul, Paulo Coelho scria ca, atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, intreg universul lucreaza ca tu sa-ti realizezi visul! Dar daca mie mi se schimba visele mereu, cum va reusi universul sa lucreze pentru a mi se realiza? Suntem ceea ce gandim! Gandesc ca sunt prea nestatornica! Deci pentru a reusi sa-mi indeplinesc visele, trebuie macar sa le ordonez dupa gradul de importanta. Daca nu reusesc sa imi dau seama ceea ce imi doresc cu adevarat si sa fiu consecventa, voi "pluti" prin viata, lasind multe lucruri sa treaca pe langa mine. Asa ca visul meu acum este sa imi dau seama ce vreau sa visez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu